پیمان رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبالیست های جوان شهرداری ارومیه امروز در آخرین و پنجمین مسابقه خود به پیروزی 3 بر 2 مقابل پیام خراسان دست یافتند.
وی بیان کرد: در این دیدار شاگردان امین اصلان زاده در تیم شهرداری ست های اول، دوم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 15 بر 10 بر حریف پیروز شدند ولی ست های سوم و چهارم این دیدار را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 19 به حریف خود واگذار کردند.
وی ادامه داد: این تیم‌ در مجموع با کسب سه پیروزی و 2 شکست در رده سوم /گروه ب/ رقابت های لیگ برتر قرار گرفت و به مرحله نهایی راه یافت.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تیم های کاله و سایپای تهران در رده های اول و دوم قرار گرفت و تیم پیام خراسان چهارم شد.
رضایی افزود: تیم جوانان شهرداری ارومیه امروز آمل را به مقصد ارومیه ترک کردند و پس از چند روز استراحت تمرین های خود را برای آماده سازی جهت حضور مقتدرانه در دور نهایی لیگ برتر والیبال جوانان از سر می گیرند.
وی اضافه کرد: این رقابت ها از روز جمعه گذشته /30 آذر ماه/ با حضور 6 تیم به میزبانی شهر آمل آغاز شد و تیم‌های شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، سایپای تهران، کاله آمل، فولاد سیرجان و پیام خراسان در آن حاضر بودند.
به گزارش ایرنا، امین اصلان زاده و حسن شوکتی به عنوان سرمربی و کمک مربی سکان هدایت تیم والیبال جوانان را بر عهده داشتند.
طی 2 هفته گذشته نیز تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.