عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیازمندان برای نخستین بار با هزینه این بانوی خیر به مشهد مقدس اعزام می شوند و به آرزوی معنوی خود می رسند.
وی با اشاره به اینکه این نیازمندان از 6 دی سال جاری به مشهد مقدس اعزام می شوند، ادامه داد: هزینه اعزام این تعداد زائر 120 میلیون ریال است که در قالب طرح شوق زیارت اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: نیازمندان در این سفر زیارتی علاوه بر مشهد مقدس در مکان های زیارتی قم، جمکران، مرقد مطهر امام خمینی (ره)، امام زاده عبد‌العظیم حسنی (ع)، قدمگاه و خواجه مراد حضور خواهند یافت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال 2 هزار و 700 مددجوی زائر اولی استان در قالب اجرای طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، قم و سایر اماکن مذهبی اعزام شده اند.
سهندی گفت: امسال 400 نفر از مددجویان آذربایجان غربی نیز به پیاده‌روی اربعین حسینی مشرف شدند که از این تعداد، 336 مددجو زائر اولی بودند.
وی ادامه داد: اعزام زائران به مکان های زیارتی گامی ارزشمند در جهت تقویت بنیه اعتقادی خانواده ها، احیای روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی است.
به گزارش ایرنا، اعزام زائرانی که تاکنون به زیارت ثامن الحجج (ع) مشرف نشده اند از جمله مهمترین اقدامات کمیته امداد با همراهی خیّران است که سالانه هزاران نیازمند تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.