حجت الاسلام ناصر خدایاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تکاب افزود: تاکنون هفت میلیارد ریال از این اعتبار برای تجهیز امکانات و رفع کمبودها و ایجاد استانداردهای لازم در مجتمع فرهنگی و هنری آذربایجان غربی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 17 مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف آذربابجان غربی فعالیت می کند، اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث تالار بزرگ فرهنگی و هنری ارومیه به عنوان یکی از برجسته ترین طرح های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر استان بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حجت الاسلام خدایاری افزود: این تالار در زیربنای یکهزار و 800 مترمربع و با ظرفیت یکهزار و 100 نفر ساخته شده است که برای تکمیل آن 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و بهره برداری از این تالار، بسیاری از نیازهای آذربایجان غربی در بخش فضاهای فرهنگی و هنری رفع شود.
وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به عنوان یکی از دستگاه های متولی در ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سال انقلاب، برنامه های متنوعی برای پاسداشت این ایام تدارک دیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: این اداره کل و ادارات تابعه در شهرستان ها در راستای انعکاس دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته نقش محوری دارند.
وی گفت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های مختلف و متنوع ضمن بیان دستاوردهای نظام در راستای انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور نیز حرکت کنیم.
به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بهره برداری از نخستین سالن سینمای دیجیتال آذربایجان غربی در فضایی به مساحت 200 مترمربع با 180 صندلی در تکاب به این شهرستان سفر کرده بود.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.