به گزارش ایرنا، مهدی کوچک زاده روز شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با اشاره به لغو سخنرانی دیگر وی در یکی از دانشگاه های این شهر، بیان کرد: مسوولان نباید فضای دانشگاه را محدود کنند.
وی تصریح کرد: بدنه و راس جنبش دانشجویی همواره در حال تغییر است و مسوولان نباید نگاه حزبی به آن داشته باشند.
وی تمامی دانشجویان را عدالت خواه و آزادی طلب عنوان کرد و گفت: این موضوع ربطی به چپ و راست بودن دانشجویان ندارد.
کوچک زاده با بیان اینکه اختلاف در فهم اطلاعات ما را به سمت گرایش های مختلف سوق می دهد، افزود: همه آزادی خواه هستیم و آنانی که خلاف این امر هستند، اطلاعات کافی در این رابطه ندارند.
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: اینکه ما در صنعت موشکی جزو کشورهای پیشرفته هستیم ولی در صنعت خودروسازی موفقیتی حاصل نشده، مربوط به کارآمدی جمهوری اسلامی نیست بلکه به نحوه مدیریت در این حوزه ها مربوط است.
وی ادامه داد: صنعت خودروسازی کشور چشم به دست غربی ها دوخته و روز به روز ضعیف تر می شود ولی مدیران صنعت موشکی به این باور رسیده اند که باید در این حوزه خودکفا باشند.
به گزارش ایرنا، دانشجویان در دقایق پایانی این مراسم با ایجاد سر و صدا مانع از سخنرانی کوچک زاده شدند و وی نیز در واکنش به آن بدون پاسخ به سوالات دانشجویان این مکان را ترک کرد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.