به گزارش ایرنا، نعمت حیدرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 531 پروانه کسب جدید در اتحادیه های مختلف صادر شده که اتحادیه خواروبار فروشان با 96 عضو جدید در صدر صدور پروانه قرار گرفته است.
وی افزود: اصناف شهرستان سردشت شامل فروشندگان مصالح ساختمانی، قنادان و نانوایان، اغذیه فروشان، خواروبار فروشان، آرایشگران و قالی بافان، پوشاک، زرگران، بنگاه داران، صنعتگران و فروشندگان لوازم خانگی است.
وی اضافه کرد: تعداد افراد مشغول به کار در اصناف شهرستان ماکو بیش از 9 هزار نفر است.
وی به اهم فعالیت کارهای انجام یافته در اتاق اصناف ماکو نیز اشاره کرد و ادامه داد: قراردادی با سازمان منطقه آزاد ماکو برای ساماندهی صنوف مزاحم برای ایجاد مجتمع مکانیک ها در ماکو به امضا می رسد و در مراحل پایانی قرار دارد که پس از آن طی فرآیند های قانونی 200 نفر از صنف مکانیکی های خودرو به آن محل جابجا می شوند.
رییس اتاق اصناف ماکو افزود: لازم است سازمان منطقه آزاد ماکو برای ساماندهی دیگر اصناف مزاحم جهت ایجاد مجتمع جدید زمینی دیگری در اختیار اتاق اصناف قرار دهد تا با انتقال صنوف مزاحم معضل ترافیک و مبلمان شهری حل شود.
وی از واگذاری زمین برای نمایشگاه داران اتومبیل در ورودی شهرک صنعتی شماره یک ماکو خبر داد و گفت: در مرحله اول 30 واحد در این شهرک ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.