فرزاد ظاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور به 9 روستای مرزی بیتوش، مزرعه، اشکان، مزن آباد، گرماب سفلی و علیا، خواره میر، هه رزنه و کارگژان منتهی می‌شد که به دلیل شدت بارش های اخیر و وقوع سیلاب تخریب شده بود.
وی اضافه کرد: یک تیم راهداری هم اکنون با تجهیزات کامل در این مسیر مستقر شده اند تا در صورت بسته شدن دیگر مسیرهای روستایی در این شهرستان به سرعت وارد عمل شده و اقدام به بازگشایی آنها کنند.
ظاهری بیان کرد: روز گذشته نیز به دلیل بارش برف راهداران در محور مرزی کیله مشغول برف روبی و در محور سردشت به پیرانشهر در اطراف دره گرژال مشغول پاکسازی جاده از سیلاب و سنگریزه‌ها بودند.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از محورها احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب وجود دارد از رانندگان خواست که با احتیاط در این محورها رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا با ورود موجی بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته، بارش باران در بیشتر مناطق آذربایجان غربی شروع شده است که شدت بارش ها در مناطق جنوبی استان بیشتر از نقاط دیگر بوده و موجب آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه ها شده است؛ سردشت دارای 2 بخش وزینه و مرکزی با 272 روستای دارای سکنه است.
7562/3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.