مسعود مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: راه اندازی هر ایستگاه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و ارتقای ایستگاه فرستنده آنالوگ به دیجیتال نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که این رقم باید در راستای افزایش بهره مندی مردم به ویژه روستاییان مرزی به صدا و سیمای آذربایجان غربی اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 98.5 درصد جمعیت آذربایجان غربی زیرپوشش سیستم آنالوگ چهار شبکه سیما قرار دارند.
وی با اشاره به مخاطب سنجی های صورت گرفته درباره صدا و سیمای آذربایجان غربی بیان کرد: در نتیجه این تحقیقات مستمر، 61 درصد مردم استان مخاطب سیما و 31 درصد مخاطب صدا هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ادامه داد: میزان رضایت از برنامه های صدای آذربایجان غربی 86 درصد و رضایت از سیمای استان نیز 74 درصد بوده است.
مجرد گفت: اولدوز،آنایوردوم، ائویمیز و بیزیم ائللر چهار برنامه پرمخاطب سیمای مرکز آذربایجان غربی و آخشاملار، کندیمیز، سلام یاشایش و ائل سوزی چهار برنامه پرمخاطب سیمای این مرکز هستند که از طریق نظرسنجی مردمی انتخاب شده اند.
به گزارش ایرنا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی یکی از موفق ترین شبکه های استانی در کشور به شمار می رود و جزو نخستین شبکه های استانی سیما در کشور بوده که راه اندازی شده است.
2093/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.