به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در اجتماع عظیم 10 هزار نفری بسیجیان میاندوآب در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با تبریک هفته وحدت و بسیج، اظهار داشت: خداوند متعال وعده داده است که کفار و حکومت ظالمان از بین خواهد رفت و نیرو، قدرت، امکانات و مال کفار نیز آنها را از عذاب الهی مصون نگه نمی دارد.
وی افزود: فرعون و فرعونیان نیز با تمام دارایی و امکاناتی که داشتند هیچ کاری نتوانستد انجام دهند و همه باید بدانیم که عذاب الهی شدید است.
وی با بیان اینکه برای هویت و استقلال داشتن باید هزینه پرداخت کرد، اظهار داشت: امریکا کشوری مثل عربستان را که زیر پرچم آن حکومت می کند به گاو شیرده تشبیه می کند و بی شرمانه به این کشور و مردم آن توهین می کند.
وی ادامه داد: این درحالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار کامل به صراحت اعلام می کنند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
قریشی در ادامه با اشاره به 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: با اینکه فشار اقتصادی و تحریم و تنگناهای مالی وجود دارد اما با استقامت و بردباری مردم از این گردنه نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) در پنج آذر سال 58 طیبه شجره بسیج را با تفکر و بینش خود که الهام گرفته از آیات قرآنی و احادیث ائمه اطهار(ع) بود را تشکیل دادند و از آن زمان به بعد نیز درخت تنومند بسیج در تمام مراحل و موقعیت ها نقش خود را در راه انقلاب اسلامی به ویژه در طول هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی ایفا کرده است.
وی افزود: این درخت تنومند هم اکنون نیز در عرصه های مختلف جامعه از جمله محرومیت زدایی، عمران و فرهنگ نقش خود را با صلابت و هوشیاری کامل ایفا می کند.
وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام بیان کرد: وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) سِر عالم خلقت است و خداوند متعال در قرآن کریم از پیامبر اکرم (ص) به عنوان بهترین خلق یاد کرده و می فرماید اگر پیامبر را خلق نمی کردم عالم هستی را نیز خلق نمی کردم و این حاکی از عظمت پیامبر گرامی اسلام در نزد الهی است.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی، اخلاق نیکوی پیامبر(ص) را در گسترش دین مبین اسلام و وحدت مسلمانان بسیار موثر دانست و بیان کرد: پیامبر اعظم (ص) با حسن خلق و رفتار نیکوی خود باعث شد تا از اقصی نقاط جهان به دین اسلام گرایش پیدا کنند.
وی گفت: امسال درحالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام برگزار می کنیم که در دنیا، پرچم لااله الاالله و توحید به اهتزاز درآمده است و ندای اسلام، عالم گیر شده است.
به گزارش ایرنا، در این همایش امام جمعه میاندوآب و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان نیز در سخنانی هفته بسیج را گرامی داشتند.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.