به گزارش ایرنا، رییس اداره جهاد کشاورزی مهاباد در آیین افتتاح این طرح گفت: این کشتارگاه صنعتی در زمینی به وسعت چهار هکتار و زیربنای هشت هزار مترمربع احداث شده است و روزانه ظرفیت کشتار چهار تا 6 هزار قطعه انواع طیور را دارد.
عبدالرحمان کلیجی با بیان اینکه این کشتارگاه سالانه ظرفیت کشتار و تولید 15 هزار تن گوشت مرغ را داراست، افزود: برای راه اندازی این کشتارگاه 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: در این واحد صنعتی علاوه بر خط کشتار دام، واحدهای بسته بندی آلایش خوراکی و غیرخوراکی، بسته ‌بندی گوشت و ضایعات آن شامل پودر خون، چربی صنعتی و پودر استخوان نیز پیش بینی و راه اندازی شده است.
کلیجی با بیان اینکه این واحد برای 180 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، اضافه کرد: این کشتارگاه می تواند شهرستان های آذربایجان غربی را نیز پوشش دهد و با توجه به نظارت های مستمر بهداشتی تولیدات خود را علاوه بر نیاز منطقه به استان های غرب کشور نیز صادر کند.
به گزارش ایرنا، در سفر رییس جمهوری به مهاباد 6 طرح مختلف در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در سفر یک روزه رییس جمهوری و هیات همراه به آذرابیجان غربی 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
9903/6185/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.