امیر جوان کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایجاد آرشیو الکترونیکی از ابتدای سال جاری آغاز شده، افزود: آرشیو الکترونیکی این تعداد برگه سند نشان دهنده فعالیت مناسب این اداره کل در ثبت الکترونیکی پرونده هاست.
وی ادامه داد: ایجاد آرشیو الکترونیک از طرح های مهم و در دست اجرای سازمان ثبت اسناد و املاک به شمار می رود.
وی اضافه کرد: آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی اقدامی موثر در راستای تکمیل خدمات الکترونیکی است و نقش مهمی در ارتقای امنیت و حفظ اسناد و سوابق ثبتی دارد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایجاد آرشیو الکترونیکی ضمن حذف مراجعه های فیزیکی به سوابق از گردش پرونده جلوگیری می کند، بیان کرد: این امر موجب سرعت، دقت و تسهیل در رسیدگی به درخواست ها می شود.
جوان کیا اعلام کرد: پرونده هایی که در حال پیگیری و انجام هرگونه فرآیند ثبتی است، بیش از چندین دهه قدمت دارد و آرشیو الکترونیکی بهترین راه حل برای نگهداری طولانی مدت آنهاست.
وی گفت: مسوولان اهتمام جدی برای اجرای طرح الکترونیکی پرونده های ثبتی دارند تا فعالیت ها تسریع شود و ارائه خدمات به بهترین شکل صورت گیرد.
به گزارش ایرنا 225 دفتر اسناد رسمی و 220 دفتر ازدواج و طلاق در آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دستکاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.