حسن رسولی صدقیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه اقتدار دانشگاه در توسعه کارآفرینی، اشتغال و تثبیت مرجعیت دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی مهارت آموزی در نظام آموزش عالی کشور را نشان می دهد، افزود: آرمان های دانشگاه در جهت توسعه کسب و کار و شناسایی فرصت های شغلی باید محقق شود.
وی در رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف پرورش دانشجویان با شیوه مهارتی، ایجاد قابلیت های ذهنی ریسک پذیری، کنجکاوی، روحیه تعامل و ایده پردازی خلاقانه برپا شده است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افزود: در این نمایشگاه با تکیه بر ظرفیت و دانش بومی، دستاوردهای مراکز آموزش علمی کاربردی استان و دفاتر کار آفرینی این مراکز اعم از ایده ها و محصولات دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای معرفی و ارتباط با صاحبان صنایع اقدام شده است.
وی با بیان اینکه 16 غرفه در این نمایشگاه دایر است، اضافه کرد: چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی در بیش از 15 حوزه شغلی آماده بازدید علاقه مندان است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در بوستان قائم واقع در خیابان حضرت پور دایر شده و از ساعت 12 تا 18 آماده بازدید شهروندان است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.