مدیر اموزش و پرورش سلماس گفت: آموزش  های عمومی پدافند غیر‌عامل باید در تمام رده‌ها و اقشار جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین خیرجویی در جلسه هماهنگی رزمایش پدافند غیرعامل سلماس که با حضور کارشناسان آتش نشانی ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، فوریتهای پزشکی ، راهنمایی و رانندگی ، اداره گاز ، برق ، آب و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد، گفت: ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در خصوص طرحهای حساس و حیاتی به ویژه در میان مدارس سطوح مختلف و همچنین در میان مردم جامعه، امری ضروری است.

ریس اداره آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: آموزش های مردم محور از مهمترین برنامه های پدافند غیرعامل شهرستان سلماس بوده و در این راستا از حضور و فعالیت تشکل های مردم نهاد نیز در شهرستان حمایت می کنیم، زیرا میتوانند در آموزش و تحقق اهداف پدافند غیرعامل نقش تأثیرگذاری ایفا نمایند .

خیرجویی  بیان کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر با یک رویکرد علمی به موضوع پدافند غیرعامل پرداخته شده است و شاهد هستیم که اقشار مختلف با این اصطلاح بیگانه نیستند و مسئولان نیز به صورت جدی‌تری این موضوع را دنبال می‌کنند .

وی اظهار کرد: موضوع پدافند غیر‌عامل باید در تمام رده‌ها و اقشار جامعه گسترش پیدا کند، حتی خانواده‌ها هم باید با این موضوع درگیر باشند و بایستی در این زمینه آموزش مطلوبی به آنها ارائه شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.