مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خدمات دهی 220 دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون افزون بر220 دستگاه اتوبوس از پایانه های مسافری استان برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) و مشتاقان پیاده روی اربعین را برعهده گرفته اند که نزدیک به 7 هزار زائر حسینی را به پایانه مرزی مهران منتقل کردند.

وی یادآور شد: طبق مصوبه اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان موسسات و شرکتهای مسافربری استان نرخ حمل مسافر اربعین حسینی در شهر ارومیه برای اتوبوس های جفت صندل 100 هزار تومان و برای اتوبوسهای تک صندل 150 هزار تومان تعیین شده است .

شکری ادامه داد: این نرخ برحسب مسافت در سایر شهرها متفاوت است بعنوان مثال در شهرهای پلدشت و شوط نرخ کرایه اتوبوسهای جفت صندل به ترتیب 170 و 160 هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوسهای تک صندل نیز برای دو شهر یاد شده 210 هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: بیشترین اتوبوسهای اعزام شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به 170 اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا 5 هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده اند.

شکری از زائران درخواست کرد برای جلوگیری از عدم ترافیک و آرامش در ورودی های پایانه مرزی مهران حرکت خود را به روزهای آخر نگذارند و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده سفر خود را آغاز کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.