به گزارش ایرنا ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در خطبه نماز این هفته مهاباد افزود: آلودگی پخش شده از طریق آب شرب روستای دریاس باعث گرفتاری و مسمویت تعداد زیادی از خردسالان، دانش آموزان و سایر اهالی دریاس شده است و رسیدگی جدی از طرف مسوولان به این وضعیت را می طلبد.
وی ادامه داد: علت این اتفاق باید به طور کارشناسی مشخص شود و عواملی که ممکن است دوباره این وضعیت را به وجود آورد، شناسایی و برای حل کامل آن راهکار مناسب ارایه شود.
ماموستا امامی همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در هفته گذشته، بیان کرد: عوامل انتظامی در راستای طرح تشدید مبارزه با سوداگران مرگ عملکرد مطلوبی دارند و شهروندان نیز با مشارکت در این امر پلیس را همراهی کنند.
ماموستا امامی در خصوص فرا رسیدن هفته سلامت هم گفت: مسوولان در بخش بیمه سلامت اقدامات خوبی برای مردم انجام دادند و اکنون حدود 60 درصد جمعیت مردم مهاباد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و به صورت رایگان خدمات بهداشت و درمان دریافت می کنند.
وی یادآور شد: مسوولان باید نهایت تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم در همه زمینه های به خصوص معیشت مردم بکار برند چون لیاقت مردم کشورمان همواره بیشتر از وضعیت کنونی است.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر تعدادی از اهالی روستای دریاس از توابع بخش مرکزی مهاباد به دلیل مسمومیت و دردهای گوارشی به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کردند؛ علت آلودگی آب یکی از چشمه های این روستا هنور اعلام نشده است.
نماز جمعه این هفته مهاباد به امامت ماموستا عبدالسلام امامی با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
9903/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.