علی مکرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملیات احداث این بیمارستان از 11 سال قبل آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی این طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان تکاب در سال های گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و وجود مشکل مالکیت و معارض زمین به کندی پیش رفته است.
وی بیان کرد: موانع اتمام عملیات عمرانی بیمارستان 64 تختخوابی تکاب با پیگیری ها و اقداماتی که در ماه های گذشته انجام شد، رفع و هم اینک در مرحله تکمیل زیرساخت ها و واگذاری انشعاب های آب، برق، گاز و تلفن قرار دارد.
وی با بیان اینکه این بیمارستان از مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام تکاب است، اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان از سال 1386 آغاز و تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.
مکرمی با بیان اینکه برای تکمیل این بیمارستان 50 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز، این طرح در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.
وی از دستگاه های اجرایی خدمات رسان تکاب خواست برای تملک زمین، واگذاری انشعابات و تکمیل زیرساخت های این طرح عمرانی نیمه تمام به طور جدی اقدام کنند.
فرماندار تکاب ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع ساخته شده است و با تکمیل و راه اندازی آن مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی در این شهرستان رفع می شود.
وی افزود: تجهیزات تخصصی پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی نصب می شود.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.