رسول محی روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه میلیارد ریال اعتبار برای شروع فاز دوم این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: ساخت جایگاه تماشاگران ضلع شرقی برای ورزشکاران و ورزش دوستان بخصوص طرفداران خونگرم تیم سردار بوکان در آینده شروع می شود.
محی ادامه داد: علاوه بر احداث جایگاه ضلع شرقی، کمبودهای دیگر این ورزشگاه پنج هزار نفری رفع می شود.
وی اضافه کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای شهرستان بوکان دارای 23 هکتار مساحت، 48 هزار مترمربع فضای رو باز و چهار هزار و 200 مترمربع فضای سرپوشیده است.
به گزارش ایرنا بیش از 142 میلیارد ریال برای ساخت استادیوم خاتم الانبیاء بوکان در فاز نخست آن هزینه شده است.
زمین چمن ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان نیز مصنوعی و پیست دو و میدانی آن هم به صورت خاک آجری و بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی است.
ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان امکانات دیگری چون جایگاه مخصوص مهمانان ویژه VIP، پارکینگ‌های مجزا، رختکن‌های مجزا با تمام امکانات برای داوران، بازیکنان و مربیان، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، اتاق تست دوپینگ و فضاهای اداری داراست.
به گزارش ایرنا فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان در دولت یازدهم و با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و جمعی از مسوولان آذربایجان غربی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
شهرستان بوکان قطب مهم ورزش فوتبال آذربایجان غربی بوده و در حال حاضر تیمی به نام تیم فوتبال سردار در لیگ دسته دوم کشور دارد.
در این شهرستان علاوه بر این تیم، تیم فوتبال کشاورز در هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و جواز حضور در لیگ دسته سوم کشور را دریافت کرد.
در این شهرستان بیش از 37 هیات ورزشی فعال وجود دارد.
7510/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.