ایوب کتابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگاه تولید دستمال کاغذی از 2 سال گذشته با سه میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری در روستای «اوغولبیک» این شهرستان و در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: با فعالیت این کارگاه تولید دستمال کاغذی برای 10 نفر از بانوان روستایی زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است که این میزان تا 25 نفر نیز قابل افزایش است.
کتابی ادامه داد: برای راه اندازی این کارگاه تولیدی، 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی نیز به مجریان این طرح پرداخت شده است.
وی گفت: محصولات این کارگاه به صورت رول و جعبه های 200 برگی تولید و برای فروش به بازارهای شهرهای همجوار حمل و عرضه می شود.
وی اضافه کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه تکاب به متقاضیان اجرای طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی تسهیلات مناسب ارزان قیمت در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی پرداخت می کند.
وی گفت: تاکنون برای راه اندازی بیش از 10 واحد کوچک تولیدی، تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت و موجب ایجاد اشتغال برای 50 نفر شده است.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در سال 1395 به عنوان شهر هدف و آزمون اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی انتخاب شد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.