غلامحسین کردستانچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره مربی گری تا ششم آبان ماه جاری در سالن لاله مجموعه ورزشی شهید کاظمی ارومیه برگزار می شود.
وی بیان کرد: «شهاب الدین احمد» مربی بین المللی از کشور عمان مدرس این دوره بوده و 45 نفر از سراسر ایران در آن حضور دارند که پنج نفر از این افراد، مربی اهل آذربایجان غربی هستند.
وی اضافه کرد: این دوره آموزشی به طور عملی و تئوری برگزار می شود و شرکت کنندگان در صورت کسب موفقیت در آزمون پایان دوره کارت مربیگری درجه یک بین المللی خود را از فدراسیون جهانی دریافت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی امروز چهارشنبه با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و یدالله کارگرپیشه پیشکسوت و عضو هییت رییسه والیبال استان برگزار شد.
والیبال ارومیه با 60 سال سابقه درخشان در سطح کشور یکی از قطب مهم این رشته محسوب می شود که علاوه بر داشتن بیشترین ملی پوش در حوزه مربیگری نیز پیشینه خوبی دارد.
«یدالله کارگرپیشه» نخستین سرمربی ارومیه ای تیم ملی ایران در دهه 50 است که پیش از پذیرفتن این سمت به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی ایفای نقش کرده است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.