فرماندار ماکو گفت: لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان ، تعامل وحمایت همه جانبه از ورزشکاران است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شاهین علیزاده در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان بهمراه روسا و نائب رئیسان هیئت های ورزشی با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزش یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین راهکار ها برای حل مسائل و کاهش معضلات اجتماعی است و حمایت از آن یک وظیفه است .

وی با بیان اینکه لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان، تعامل و حمایت همه جانبه از ورزشکاران است افزود: بمنظور تامین زمین برای احدث ورزشگاه پنج هزار نفری، چمن مصنوعی، سالن های سقف کوتاه و غیره اقدامات لازم انجام شده است و تلاش خواهیم کرد تمامی اعتبارات تخصیصی را جذب نمائیم .

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه اعتبارات ماده 88 می تواند محرک خوبی برای ورزش شهرستان باشد اظهار کرد: درآمد حاصل از سالن های ورزشی جهت هزینه در مسابقات باید به حساب اداره ورزش و جوانان شهرستان واریز شود و این موضوع قابل پیگیری است .

علیزاده با تقدیر از مقام آوران رشته های مختلف ورزشی در شهرستان خاطر نشان کرد: علیرغم محدودیت ها و نارسائی ها ورزشکاران شهرستان ماکو توانسته اند در عرصه های بین المللی ، کشوری و استانی افتخارآفرینی نمایند و با رفع کمبود ها می توان به موفقیت های زیادی دست یافت .

حسن احمدی رئیس اداره ورش و جوانان ماکو هم در این دیدار با تقدیر از حمایت ها و نگاه ویژه فرماندار به ورزش همگانی و قهرمانی گفت: در حال حاضر 30 هیئت ورزشی در رشته های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان فعالند و در طول یکسال گذشته توانسته اند در مسابقات بین المللی، کشوری و استانی حائز رتبه های اول تا سوم شوند .

وی نبود خوابگاه و سالن های سقف کوتاه را از جمله مسائل و مشکلات پیش روی میزبانی مسابقات ورزشی عنوان و افزود: ورزشکاران شهرستان ماکو به لحاظ پتانسیل های موجود مستعد حضور در مسابقات جهانی و آسیایی هستند و تحقق این امر مهم نیازمند حمایت و حضور آنها در مسابقات مختلف جهت رسیدن به آمادگی کافی است.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه این جلسه روسا و نائب رئیسان هیئت های ورزشی ، مسائل و مشکلات مربوطه را بیان و خواستار حمایت جدی از ورزشکاران شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.