محمد زینالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواداران سرمایه اصلی این تیم به شمار می روند و انتظار می رود فردا در مسابقه تیم 90 ارومیه مقابل شهرداری ماهشهر ورزشگاه تختی ارومیه را پر کنند.
وی بیان کرد: حضور هواداران انگیزه بالایی به بازیکنان می بخشد و حس گلزنی و ارایه بازی جذاب را در بین آنان افزایش می دهد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال 90 ارومیه سه هفته پس از آغاز لیگ دسته یک کشور با زحمت های شبانه روزی مدیر این تیم تشکیل شد و بجز دیدارهای سه هفته نخست، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور نتایج قابل قبولی کسب کرد.
سرگروه « 90 ارومیه» با اشاره به اینکه تشکیل و حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته یک کشور در فصل جاری برای مسوولان خوشایند نبود، افزود: تصور اینکه این تیم به زودی از گردونه رقابت ها کنار می کشد با غیرت و همت بازیکنان در کسب نتایج ارزشمند محقق نشد.
وی ادامه داد: در هفته چهارم پس از کسب تساوی مقابل شهرداری تبریز سیر صعودی تیم فوتبال 90 ارومیه آغاز شد و سپس گرفتن 2 تساوی از تیم های مس کرمان و اکسین البرز و یک پیروزی ارزشمند برابر آلومینیوم اراک صدرنشین آغازگر نوار پیروزی های این تیم شد.
زینالی با تاکید بر اینکه این تیم برای کسب آرامش خاطر بیشتر بازیکنان و کادر فنی اش نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است، اظهار امیدواری کرد تا با توجه به عملکرد خوب تیم حمایت ها در آینده نزدیک نیز آغاز شود.
وی افزود: آمادگی فنی تیم 90 ارومیه بسیار بالاست ولی از نظر مالی در مضیقه هستیم به طوری که وضعیت اسکان و تغذیه بازیکنان خوب نیست و نیاز به توجه مسوولان داریم.
زینالی اضافه کرد: بازی کم اشتباه و دیدنی تیم 90 ارومیه مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران در جریان رقابت های جام حذفی بیشتر از پیش هماهنگی و انگیزه بالای بازیکنان این تیم را به فوتبال کشور نشان داد.
وی ادامه داد: این تیم ترکیبی از بازیکنان بومی جوان و با تجربه است که با غیرت و تعصب در کنار هم به فوتبال آذربایجان غربی و شهر ارومیه خدمت می کنند.
به گزارش ایرنا امسال تیم 90 ارومیه به عنوان پدیده مسابقات لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» معرفی و با وجود اینکه سه هفته پس از آغاز رقابت ها تشکیل شده، با هدایت خوب «وحید بیاتلو» سرمربی جوان خود نتایج خوب و امیدوارکننده ای به دست آورده است.
این تیم تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
تیم فوتبال 90 ارومیه فردا دوشنبه 30 مهر ماه جاری در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک کشور میزبان تیم شهرداری ماهشهر در زمین چمن تختی ارومیه است؛ این دیدار ساعت 15 برگزار می شود.
دیدار تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.