به گزارش ایرنا، حسن احمدی روز جمعه در حاشیه برگزاری این جشنواره و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروزه ورزش و تحرک برای بانوان به یک اولویت تبدیل شده‌ است.
وی هدف از برگزاری این مسابقات و جشنواره‌ها را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و به ‌خصوص بانوان عنوان کرد و افزود: وظیفه اداره ورزش و امور جوانان شهرستان ماکو نیز تامین این نیاز است.
احمدی اضافه کرد: جشنواره روپایی و پنالتی هدفمند بانوان با هدف توسعه و تعمیم ورزش همگانی، فراگیری ورزش، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت‌های ورزشی و همچنین ارتقای سطح سلامت و نشاط و شادابی آحاد جامعه برگزار شد.
وی به استقبال خوب قشر بانوان شهرستان از این جشنواره‌ اشاره کرد و گفت: در مسابقات روپایی بزرگسالان «کبری علیزاده»، در رده سنی جوانان «سحر محمدزاده» و در رده سنی نونهالان نیز «اسرا حسین‌پور» مقام های اول را کسب کردند.
وی ادامه داد: در پنالتی هدفمند بزرگسالان هم «آرزو درخشانی»، در رده سنی جوانان «تارا حسن‌پور» و در رده سنی نونهالان «حدیث اکبری» مقام های اول مقام را بدست آوردند.
احمدی همچنین از برگزاری مسابقه سه‌ جانبه فوتبال بانوان بین تیم‌های ماکو و هلال احمر تبریز در طول هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: مسابقه های تکواندو و پاورلیفتینگ بانوان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در حوزه خواهران این شهرستان است.
به گزارش ایرنا هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و آثار کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.
شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.