رسول نامجو روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار و مبارزه با احتکار کالا افزود: طی بازرسی های مشترک در سطح شهر با همکاری دستگاه های مرتبط عضو ستاد شهرستان از یک انبار بازرسی و در این بازرسی 88 کیسه 10 کیلویی برنج هندی و 90 حلب روغن نباتی 16 کیلوگرمی کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: ارزش تقریبی کالاهای احتکار شده 145 میلیون ریال بود و انبار مورد نظر پلمب شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: متصدی واحد یادشده به اتهام احتکار به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.
نامجو افزود: طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان مصوب شد پرونده های مربوط به احتکار و اختفا کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن به صورت فوری صادر و اعمال قانون شوند.
وی اضافه کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازار کالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .
وی ادامه داد: در کشف این انبارها مردم نقش بسزایی داشته و کشف انبار یادشده برابر گزارش های مردمی انجام گرفته است.
وی از مردم شریف خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس حاصل فرمایند.
به گزارش ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است؛ شهرستان پیرانشهر در جنوب غربی آذربایجان غربی قرار دارد.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.