مسوول برگزاری این جشن روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها در ارتفاعات «کیوه رش» در کنار بوستان ساحلی شهر بوکان برگزار می شود.
آرش ناصری درباره شرایط انتخاب نفرات برتر این جشنواره نیز بیان کرد: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک و حرکات نمایشی آن در هوا خواهد بود و در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می شود.
ناصری ادامه داد: اجرای برنامه های شاد و طنز، برگزاری مسابقه و نقاشی روی صورت کودکان از دیگر برنامه های جنبی این جشن خواهد بود.
وی با بیان اینکه این دوره هجدهمین سال برگزاری جشنواره بادبادک ها در بوکان است، افزود: ثبت نام از کودکان و نوجوانان در ورزشگاه این شهر انجام می شود و شرکت کنندگان با دریافت کد ثبت نام می توانند بادبادک را نیز از مسوولان اجرایی دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، این جشنواره سال های گذشته نیز با استقبال گسترده شهروندان بوکانی روبرو شده بود.
هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.