به گزارش ایرنا رحمان نصیری در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افزود: این شرکت گلخانه ای به مساحت پنج هزار مترمربع برای پرورش اصله های نهال راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: شرکت رویان پژوهش آذربایجان از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده و بازار تمامی استان های کشور مقصد فروش این محصول است.
وی بیان کرد: ترکیه، عراق، آذربایجان و ارمنستان نیز مقصد فروش خارجی این محصول است.
وی افزود: 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری شخصی برای راه اندازی این واحد تولیدی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امروز میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی است و در بدو ورود به دیدار نماینده ولی فقیه در این استان رفت؛ رونمایی از محصولات فناور و بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناور این مجموعه از جمله برنامه های «ستاری» در روز جاری است.
بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله صنعت هسته ای جمهوری اسلامی در دانشگاه ارومیه و دیدار با روسای دانشگاه ها و نخبگان استان از دیگر برنامه های این سفر یکروزه است.
آذربایجان غربی تا قبل از دولت تدبیر و امید از جمله استان های محروم در بخش های دانش بنیان و توسعه شرکت های فناور بود اما با اجرای طرح های توسعه پارک علم فناوری و مراکز رشد و تزریق اعتبارهای ملی و استانی، گام های بلندی برای توسعه بخش های علم وفناوری استان برداشته شده است.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.