سرهنگ علی ابراهیمی روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در منطقه محروم حاجی پیرلوی ارومیه که با حضور شهلا تاجفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و مسوولان استانی برگزار شد، افزود: مهمترین اولویت پلیس جلب مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه است که با همین رویکرد نیز در سال های اخیر موفقیت های زیادی به دست آورده ایم.
وی اضافه کرد: پلیس در رویکرد جامعه محور، خود را به عنوان بخشی از جامعه می‌داند و تلاش می‌کند با جلب مشارکت و همکاری سایر اقشار به کنترل و پیشگیری از وقوع جرم بپردازد.
وی بیان کرد: آذربایجان غربی با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، یکی از استان های امن کشور به شمار می رود و احساس امنیت زیادی در آن وجود دارد.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: پلیس سعی دارد با تمام توان، چتر امنیتی مطلوب را در جامعه بگستراند ولی مردم نیز باید در این خصوص کمک کار پلیس باشند.
سرهنگ ابراهیمی از شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه در تهیه برنامه های آموزشی، ورزشی و راه اندازی فرهنگسراها قدردانی کرد و افزود: این نوع مکان های فرهنگی و تفریحی می توانند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در فرهنگسرای منطقه محروم حاجی پیرلوی ارومیه راه اندازی شده و تا پایان هفته ناجا برپاست.
هفته ناجا از جمعه هفته گذشته آغاز شده و تا پنجشنبه این هفته ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.