قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های قهرمانی بوکس آذربایجان غربی با حضور 73 ورزشکار از 11 شهر این استان در 2 رده سنی نونهالان و جوانان به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره سیاوش بهاردوست به میزبانی مهاباد برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از مهاباد، تیم های بوکس میاندوآب و بوکان نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه این رقابت ها حکم انتخابی تیم استانی برای شرکت در مسابقه های کشوری را داشت، اضافه کرد: شاهین قادرزاده در وزن 56، محمد رمضانی در وزن 60 و شیرزاد پابرجا در وزن 64 کیلوگرم از مهاباد با قهرمانی در این رقابت ها در قالب تیم استانی به مسابقه های قهرمانی کشور اعزام می شوند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: رقابت های بوکس قهرمانی کشور اواخر مهرماه به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.
مصطفی پور اضافه کرد: فستیوال بوکس در رده نونهالان نیز امروز با حضور 40 بوکسور نهال برگزار شد که تیم های میاندوآب، مهاباد و بوکان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رشته بوکس در مهاباد یکی از رشته های رزمی پرطرفدار محسوب می شود و هر سال نمایندگانی از این شهرستان در تیم ملی بوکس کشور حضور دارند.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار است که در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.