امام جمعه ماکو گفت: حملات تروریستی مردم را دربرابر توطئه های دشمنان هوشیارتر می کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های اولین نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر ماکو ضمن محکوم کردن عاملین رخداد تروریستی در رژه اقتدار اهواز، افزود: دستانی شیطانی و خبیث در پشت این اقدام جنایت‌کارانه وجود دارد که تنها هدف واحد این حادثه تروریستی ضربه زدن به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه ماکو تصریح کرد: نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران تنها به حملات تروریستی و کودک کشی ختم نمی شود بلکه امروزه یکی از راهبردهای اصلی آن ها ترویج جنگ روانی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه ایرانی است.

وی نماز را نزدیک کننده هر انسان با تقوا به خداوند تبارک و تعالی یاد کرد و افزود: نماز بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه را ریشه کن می کند و زمینه ساز فلاح و رستگاری انسان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی بر لزوم تقویت دلها با محبت اهل بیت تاکید کرد و افزود: خاندان اهل بیت علیه السلام تحولی شگرف در وجود انسان برای دستیابی به قرب الهی ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه عزاداری های اهل بیت زمینه های واجب شدن بهشت بر انسان را فراهم می کند افزود: عزاداری ها توام با شعور و درک ارزش اهل بیت ارزش دارد.

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه فراگیران دانش، باید در کنار برنامه های درسی برای تهذیب نفس نیز برنامه ریزی کنند ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان در کنار فراگیری دروس تئوری باید به فراگیری دروس اخلاق در راستای تقویت پیوند روحی با خدای خویش تلاش کنند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.