به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد خشابی رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه امید در نشست خبری با اصحاب رسانه بالا بودن تعداد خیریه ها و سازمان های مردم نهاد را از شاخص های نوع دوستی در جوامع دانست و افزود: این نهادها عاملی دوسویه در راستای همکاری مردم در راستای بهبود وضعیت جامعه است و انجمن خیریه امید به عنوان یکی از موسسات خیریه برتر کشور تمام موفقیت خود را مدیون مردم می‌داند.

وی اظهار کرد: بیماری سرطان در استان آذربایجان‌غربی، دومین عامل مرگ و میر به شمار می‌رود و در راستای ارائه خدمات رایگان برای بیماران سرطانی کم بضائت، سرای اقامتی بیماران با ۳۲ سوئیت با ۱۲۰ نفر ظرفیت  و بیمارستان خیریه ۱۰۰ تختخوابی خیریه امید نیز با هدف ارائه خدمات به بیماران سرطانی و صعب العلاج با تمام امکانات بیمارستان های عمومی تخصصی و فوق تخصصی فعال شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیمارستان امید با تعرفه های ویژه مراکز درمانی خیریه ابلاغی وزارت بهداشت به ارائه خدمات می پردازد افزود: بنابه تصمیم هیئت مدیره بیمارستان امید هیچ بیماری در این بیمارستان به دلیل ناتوانی مالی از دریافت خدمات درمانی محروم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: بنابه دستور هیئت مدیره بیمارستان طرح ویزیت رایگان بیماران در ایام محرم و تا پایان ماه محرم اجرا می‌شود ضمن اینکه طرحی با نام بیماریار برای حمایت از خانواده‌های کم توان و مورد حمایت قراردادن آنها اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: واحد شتاب دهنده خطی نیز یکی از پروژه‌های مهم بیمارستان خیریه امید برای درمان بیماران مبتلا به سرطان افتتاح شده است.

انجمن خیریه امید

سیروس صادقی مدیرعامل انجمن خیریه امید نیز گفت: مرکز رفاهی درمانی برای بیماران سرطانی با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع در محل مجتمع بیمارستانی امید ارومیه و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان در هفته جاری کلنگ زنی خواهد شد که اعتبار آن توسط خیران هزینه خواهد شد.

صادقی با اشاره به هزینه های سرسام آور درمانی برای بیماران سرطانی گفت: واحد مدد کاری انجمن از ابتدای تاسیس تاکنون برای ۱۵ هزار و ۹۱۴ نفر بیش از ۴۷ میلیارد ریال خدمات برای بیماران کم بضاعت ارائه شده است که فقط ۲۲۶۵ مورد آن مربوط به امسال بوده است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اشاره بر لزوم تکریم خیرین در رسانه ها و محافل عمومی اظهار کرد: باید با تکریم خیرین در این عرصه از تمام ظرفیت رسانه ها در جهت استمرار و توسعه این امر خیرخواهانه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بطور میانگین ماهانه بالغ بر ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال کمک‌های مردمی به این انجمن اهدا می‌شود ضمن اینکه بخش اعظمی از عملکرد این انجمن مربوط به تلاش داوطلبانیست که بصورت خیرخواهانه با این انجمن همکاری می کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1020611
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.