به گزارش ایرنا، توکل حیدری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان ارومیه افزود: هرگونه بی حوصلگی و سستی در اجرای امور قضایی موجب خسران فرد می شود و باید به این امر توجه شود که اگر وظایف خود را به درستی انجام دهیم، نفس و روح ما در آرامش خواهد بود.
وی ادامه داد: در طول دوران خدمت هرفرد باید چنان کار کند که فردای قیامت در محضر خداوند متعال سرافکنده نباشد و با روی گشاده نامه اعمال خودرا به دست گیرد.
وی افزود: تمام همت دستگاه قضایی استان حل و فصل مسائل و مشکلات قضایی مردم در کوتاه ترین زمان ممکن است.
محمد علمی رییس سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان ارومیه نیز در ابتدای این مراسم گفت: تکریم ارباب رجوع از موارد مهم حقوق شهروندی بوده و باید بدانیم مشروعیت دستگاه قضا در گرو اعتماد مردم است.
رییس جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این مراسم گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود و عبور از چالش ها نیازمند تکیه به خرد جمعی است تا بتوان از مشکلات عبور کرد.
حسین مجیدی ادامه داد: تراکم پرونده های قضایی آفت بزرگی برای دستگاه قضا بوده که منجر به طولانی شدن دادرسی می‌شود و باید ورودی‌های پرونده‌های قضایی کنترل شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم از زحمات محمد علمی با اهدای لوح تقدیر و حسین مجیدی به عنوان رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه معرفی شد.
همچنین مرتضی حاتمی به عنوان معاون جدید پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی منصوب و از زحمات پرویز علیزاده تقدیر شد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.