جلال یوسف نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام دانش آموزان برای استفاده از سرویس مدارس از طریق مدیران مدارس و بنابر درخواست والدین آنها صورت می گیرد و ثبت نام تا پایان مهر ماه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: امسال هزینه استفاده دانش آموزان از سرویس مدارس برای مسیرهای کوتاه 370 هزار ریال و برای مسیرهای طولانی 470 هزار ریال تعیین شده که در مقایسه با سال قبل 20 هزار ریال افزایش یافته است.
وی بیان کرد: والدین باید 40 درصد هزینه هفت ماه سرویس مدارس را در هنگام ثبت نام به صورت نقدی پرداخت کنند و مابقی را در 2 قسط به مدیران مدارس تحویل دهند.
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد ادامه داد: مدیران مدارس نیز باید هر ماه هزینه سرویس مدارس خود را به پیمانکاران پرداخت کنند تا در اختیار رانندگان قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه امسال سامانه 'سپند' (پایش ناوگان دانش آموزی) برای اطمینان خاطر والدین راه اندازی شده است، افزود: در قالب این سامانه والدین با دریافت کد ویژه می توانند زمان و مکان حرکت سرویس مدرسه را رصد کنند.
یوسف نژاد گفت: سال تحصیلی گذشته بیش از هفت هزار دانش آموز مهاباد برای استفاده از سرویس مدارس ثبت نام کرده بودند.
به گزارش ایرنا برای سال تحصیلی جدید در مهاباد 60 فضای آموزشی شهری با مساحت 71 هزار و 134مترمربع و 173 فضای آموزشی روستایی با مساحت 40 هزار و 660 مترمربع آماده سازی شده است.
در سال تحصیلی جدید 41 هزار و 600 دانش آموز مهابادی در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.