به گزارش ایرنا فرماندار نقده روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح این شهرستان گفت: شهدا با فدا کردن جان خود در راه دفاع از مملکت راه شهدای کربلا را ادامه دادند و فرهنگ مقاومت و ایثار را زنده نگه داشتند.
مرتضی فرامرزی بیان کرد: جنگ هشت ساله تحمیلی برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است زیرا تمامیت اراضی کشور حفظ شد و نام و یاد شهدا برای همیشه در دلها زنده ماند.
وی بیان کرد: مردم ریشه و اساس استقامت این مملکت هستند و پیروزی های به دست آمده در سایه رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و ایستادگی مردم است.
وی اضافه کرد: ملت ایران آزادانه و مجاهدانه پای آرمان هایشان ایستاده اند زیرا بزرگترین هدیه دفاع مقدس ترویج تفکر بسیجی و دفاع تا پای جان بود.
سرهنگ امیرحسین شفیعی، فرمانده تیپ 25 نیروی های واکنش سریع نیز در این مراسم گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله به دنیا نشان داد که ملت ایران با قدرت و اقتدار در مقابل ظلم و زورگویی می ایستند.
به گزارش ایرنا نیروهای مسلح این شهرستان در این آیین با برگزاری مراسم سان و رژه اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با حضور برخی از مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد.
همزمان با هفته دفاع مقدس امسال 150 برنامه مختلف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و آموزشی در شهرستان نقده برگزار می شود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.