'منصور شاوله' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال روستای لج مهاباد بدلیل بازسازی و تعمیر ورزشگاه آزادی مهاباد مجبور بود مسابقات خود را در ورزشگاه محمدیار میزبانی کند و بالا بودن هزینه رفت و آمد و عدم حضور طرفداران موجب شد از ادامه این رقابت ها انصراف دهد.
وی ادامه داد: تیم لج مهاباد در دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته استان حاضر نشده و هم اکنون با پنج بازی و 6 امتیاز در رده چهارم جدول این مسابقات قرار دارد.
شاوله اضافه کرد: رقابت های لیگ دسته یک فوتبال آذربایجان غربی با حضور 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی شمال و جنوب استان برگزار می شود.
سرپرست هیات فوتبال مهاباد یادآور شد: سال گذشته تیم فوتبال روستای لج قهرمان رقابت های لیگ دسته استان در جنوب استان شده بود و با توجه به اینکه سهمیه هر شهرستان 2 تیم در لیگ برتر آذربایجان است با بازی کردن در مرحله پلی اف مقابل شهرداری گوگ تپه از صعود باز ماند.
به گزارش ایرنا، لیگ دسته یک فوتبال آذربایجان غربی در جنوب استان با حضور تیم های کاوه بوکان، یاران پیرانشهر، کارگران میاندوآب، لج مهاباد، شهرداری محمدیار و فجرگرده رش میاندوآب در هفته هفتم در حال برگزاری است.
تیم های شهرداری محمدیار و کارگران میاندوآب هر کدام با 13 امتیاز در صدر لیگ دسته یک فوتبال آذربایجان غربی در گروه جنوب قرار دارند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی دارد.
9903/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.