به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدباقرعلایی عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی، ملی و ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن بعد از 40 سال به نسل جوان از جمله اهداف این برنامه هاست.
وی اضافه کرد: شرکت گردان های نمونه بسیجیان و رژه خودروها در سطح شهر، ارائه مشاوره های حقوقی رایگان به آحاد مردم توسط کانون بسیجیان حقوقدان، مسابقات ورزشی مختلف در ادارات، ویزیت رایگان محرومان در مناطق محروم و کم برخوردار، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای جشنواره های محله محور برای امنیت پایدار و نشست های روشنگری بسیج دانش آموزی برای دختران و پسران از مهمترین برنامه ها به شمار می رود.
وی خاطرات دفاع مقدس را یک ثروت ملی و عظیم فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: در این خصوص برنامه ها و نشست های مختلف خاطره گویی توسط پیشکوستان دوران دفاع مقدس تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه خوی از افتتاح چند طرح خبر داد و بیان کرد: خانه محرومان روستاهای بله جوک، گرمدره و قوردیک ساخته شده با هزینه هشت میلیارد ریالی در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، امسال سی و هشتمین سالگرد تهاجم نظامی عراق به کشورمان است. این تهاجم ناجوانمردانه که موجب بروز جنگ تحمیلی هشت ساله شد، توسط رژیم بعث عراق و با پشتیبانی استکبار جهانی در 31 شهریور سال 1359 صورت گرفت.
آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه شروع شده و تا ششم مهرماه ادامه می یابد.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.