یوسف حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 10 دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه اول این شهرستان در طرح همیار مشاوران استان که به مدت 2 روز در اردوگاه فرهنگی تربیت معلم ارومیه برگزار شد، شرکت کردند.
مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: این مسابقه طبق آیین نامه اردوی توجیهی آموزش همیار مشاوران برای نخستین بار در استان برگزار شد و شرکت کنندگان در 6 آیتم گفتمان های دینی و مشاوره ای، بهداشت و محیط، ابتکار و خلاقیت، عبادت، نظم و انضباط گروهی و شور و نشاط به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه همیار مشاوران در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کنند، تصریح کرد: همیار مشاوران در هشت جلسه از اول مهر تا 31 خرداد آموزش مهارت های زندگی در مدارس را با هدف شناسایی، ارجاع و تشخیص دانش آموزان مشکل دار در خانواده و مشکوک به خودکشی و ... فرا می گیرند.
وی افزود: سرپرست این تیم را داود خضری و فاطمه احمدی از مشاوران مدیریت آموزش و پرورش سردشت بر عهده داشتند.
وی خاطر نشان کرد: همیار مشاوران همچنین در سه کارگاه آموزشی 40 دقیقه ای با محوریت تجربه ها و محدودیت ها و موانع همیار مشاوران در مدارس، فرصت ها و تبادل تجربه ها، جنگ شب با موضوع آداب و رسوم بومی محلی، بازی های ستنی، طنز و نمایش، سرود محلی، ضرب و دف نوازی شرکت کردند.
بر اساس گزارش ایرنا 300 دانش آموز دختر و پسر از 24 منطقه استان در مسابقات طرح همیار مشاوران شرکت کردند.
510 دانش آموز در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم همیار مشاوران شهرستان سردشت هستند.
7562/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.