جعفرصادق اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمله این اقلام جدید می توان به کاغذ چاپ و تحریر، کاغذ روزنامه، تیرآهن سبک و سنگین، سیمان، میلگرد و ورق فولادی اشاره کرد.
وی بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، فهرست کالاهای مشمول اعلام موجودی انبارها در آذربایجان غربی از 38 قلم کالا به 50 قلم افزایش یافت.
وی اضافه کرد: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال گذشته به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رصد هرچه بهتر موجودی انبارها و مراکز نگهداری کالاها راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: در طول مدت ثبت انبار کالاها، هشت هزار و 300 انبار در کل این استان در سامانه جامع بارگذاری و از اول شهریور ماه سال جاری مرحله دوم آمار گیری و ثبت کدپستی همراه با آدرس دقیق محل آغاز شده است .
رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت : در صورتی که موجودی کالاها اعلام نشود، مشمول احتکار و مجازات خواهد بود.
به گزارش ایرنا، پیشتر روغن نباتی، شکر، کره، غلات، مواد پروتئینی، حبوبات، انواع نهاده های دامی و مواد اولیه تولید، لوازم خانگی، لوازم یدکی و لاستیک سنگین و سبک، کاغذ، انواع پودر شوینده و مصالح ساختمانی مشمول این طرح بود.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.