رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج بارمز "لبیک یاحسین" درارومیه آغاز شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول الله که درارومیه برگزار شد بااشاره به اینکه هدف این رزمایش تقویت روحیه بالندگی،امید وآموزش خاص بسیجیان برای دفاع ازانقلاب اسلامی است افزود: هدف نهایی ومهم رزمایش نمایش اقتدار و صلابت رزمندگان اسلام ونظام جمهوری اسلامی ایران است.
سردار شهسواری بااشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله با ذکرلبیک یاحسین شروع شده واین ذکر تاکنون زینت بخش کلام ما درهمه برنامه هااست خاطرنشان کرد: رساترین پیام این رزمایش این است که خود را سرباز امام حسین (ع) و سرباز مقام معظم رهبری بدانیم و برای ماموریت درهمه عرصه های خدمات رسانی وجهاد اعلام آمادگی کنیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه این رزمایش یاد آور اعزام یکصدهزار نفری سپاهی به جنگ در سال ۶۵است تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش می خواهیم به دوستان و دشمنان نظام اقتدار،وحدت و انسجام ملی را نشان دهیم.
وی با تاکید به اینکه مرحله اول رزمایش دراستان از۹شهریور درقالب۳۲۹گروه جهادی و حضور۶۵۰۰نفر بسیجی درعرصه های مختلف عمرانی،بهداشتی ودرمانی شروع شده است اظهارکرد: امروز مرحله دوم  را آغاز کرده و ۷محرم مرحله سوم این رزمایش درسراسر استان باحضور ۴۰هزاربسیجی برگزارخواهدشد.
وی ادامه داد: رزمایش امروز در سراسر استان باحضور ۳۴گردان بیت المقدس و ۶گردان درارومیه تافرداادامه خواهدداشت وآموزش های تاکتیکی درمراکز اردوگاهی انجام خواهدشد.
سردار شهسواری به اقدام مقتدرانه سپاه وحملات هوایی به مقر ضدانقلاب که در طول این سال ها باحضور نابخردانه خود موجب ناامنی منطقه شده بودند اشاره کرد و افزود: هدف این اقدام مقتدرانه نابودی عناصر وایادی استکبار وابسته به ریال عربستان و دلارآمریکا و نمایش اقتدار وصلابت توان موشکی ایران به دنیا بود ،موشک هایی که به دست جوانان بسیجی و انقلابی تولید شده اند.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان آذربایجان غربی نماد بارز تبلور وحدت، انسجام ملی ،ولایت پذیری وسربازی برای ولایت هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.