سرهنگ مهدی زینال نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش سراسری از صبح امروز با اعلام رمز 'لبیک یا حسین' از سوی سردار فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی آغاز شده است و در این شهرستان نیز به مدت 2 روز در منطقه عمومی و پادگان قدس امین آباد بخش تخت سلیمان اجرا می شود.
وی ادامه داد: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت با تجمع بسیجیان و حرکت آنها از مصلای بقیه الله الاعظم تکاب آغاز شد.
سرهنگ زینال نژاد افزود: بسیحیان در نخستین روز این رزمایش به اجرای عملیات رزمی پرداخته و آموزش های تاکتیکی را به صورت علمی و عملی فرا گرفتند.
وی بیان کرد: در مدت 2 روز برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی، بسیجیان در کلاس های مختلف آموزشی در زمینه های سیاسی، عقیدتی و فرهنگی شرکت خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب گفت: این رزمایش با هدف تقویت توان رزمی و عملیاتی بسیجیان و نمایش اقتدار نظامی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان و تقویت انسجام ملی در حال برگزاری است.
فرمانده سپاه تکاب اضافه کرد: 13 گروه فعالیت های جهادی شامل 300 نفر از داوطلبان خدمت جهادی که در ایام تابستان در مناطق محروم به فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداختند، نیز در این رزمایش شرکت دارند.
سرهنگ زینال نژاد افزود: این دوره از اردوی جهادی بسیجیان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) امروز و فردا/جمعه/ به صورت همزمان در 17 شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.