به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری شامگاه امروز /یکشنبه/ در آیین کلنگ زنی بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: در دولت تدبیر و امید طرح های بزرگ و متعددی در سطح آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است و شمار زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم استان از این طرح ها بهره مند شده اند.
وی با بیان اینکه مردم، خدمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خوبی احساس می کنند، گفت: وزیر بهداشت از زمان تصدی این وزارتخانه با توجه خاصی که به مناطق محروم داشته، توانسته است عدالت اجتماعی را در کشور گسترش دهد.
شهریاری اضافه کرد: با وجود مشکلات عدیده در سطح کشور، اقدامات حوزه بهداشت و درمان فراوان بوده و متوقف نشده است.
به گزارش ایرنا بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث می شود و شامل های بخش زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش های پشتیبانی است؛ اعتبارات مورد نیاز احداث این بیمارستان در ردیف 20 بودجه سال جاری تعیین شده است.
چهار طرح بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.
این طرح ها شامل بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی فرهنگیان، کلینیک فوق تخصصی و مرکز ثبت و تشخیص سرطان بوده که در مجموع برای آنها 95 میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از روز گذشته میهمان مسوولان آذربایجان غربی می باشد، طرح های بهداشتی و درمانی متعددی در شوط، چالدران، خوی، اشنویه، ارومیه، نقده، پیرانشهر و بوکان را افتتاح کرده است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.