منصور احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش خیابانی تیک تاک به کارگردانی 'نازیلا امینی' کاری از گروه تیاتر ققنوس توانست در جشنواره تیاتر خیابانی مریوان جزو 10 نمایش برتر جشنواره معرفی شود و جواز شرکت در جشنواره بین الملی فجر را بدست آورد.
وی ادامه داد: سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در بخش‌های مسابقه و مرور، آیینی و سنتی، کودک و نوجوان، بین‌الملل، جنبی و بخش ویژه از دهم تا چهاردهم شهریورماه در این شهرستان برگزار شد و این نمایش در این جشنواره توانست رتبه نخست بازیگری زن را توسط 'نازیلا امینی' به خود اختصاص دهد.
احمدی افزود: نمایش تیک تاک در این جشنواره عناوین رتبه دوم آهنگسازی، رتبه دوم طراحی لباس و رتبه دوم بازیگری مرد را نیز کسب کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با بیان اینکه موضوع نمایش تیک تاک آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: در این نمایش نازیلا امینی، هاوری رضایی، جمال سلطانی و ساریه امینی به ایفای نقش پرداخته اند.
به گزارش ایرنا، جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر از مهمترین جشنواره‌های تیاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر برگزار می‌شود؛ این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌های گوناگونی مانند بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی، و بخش نمایش خیابانی است.
9 گروه با حدود 50 هنرمند در زمینه هنرهای نمایشی در شهرستان بوکان فعالیت دارند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.