کمال بیدخ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین دوره رقابت های شنای آب های آزاد آذربایجان غربی با حضور 64 شناگر از شهرهای ارومیه، بوکان، سیمینه، اشنویه، مهاباد، سلماس، پیرانشهر و سردشت در 2 رده سنی بزرگسالان و زیر 20 سال در دریاچه سد سردشت برگزار شد.
وی اضافه کرد: در بخش بزرگسالان این مسابقات پس از تیم اشنویه، تیم های ارومیه الف مقام دوم و سیمینه مقام سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در بخش انفرادی بزرگسالان نیز امید پاکار از ارومیه الف مقام اول را به دست آورد، یاسر روانجام از اشنویه به مقام دوم رسید و فرهنگ اسکندری از اشنویه مقام سوم را به دست آورد.
وی با اشاره به قهرمانی تیم سلماس در رده سنی زیر 20 سال ادامه داد: در این دره سنی تیم های ارومیه الف و سیمینه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
رییس اداره ورزش و جوانان سردشت بیان کرد: در رده انفرادی زیر 20 سال علی سید حبشی از سلماس مقام اول، یاسین کریمی از سیمینه مقام دوم و متین رستمی از سلماس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
به گزارش ایرنا، سد سردشت بیش از 30 کیلومتر طول دارد؛ این سد از نوع سنگریزه ای با هسته رسی با حجم مخزن 387 میلیون مترمکعب و 112 متر ارتفاع است.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.