سجاد خوبدل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 6 تیم به صورت دوره ای در سالن پورشریفی مجموعه ورزشی باغشمال تبریز در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: تیم آذربایجان غربی که در نخستین دیدار خود مقابل زنجان شکست خورده بود، در دومین دیدار خود نیز با نتیجه 33 بر 66 مقابل میزبان مغلوب شد.
وی اضافه کرد: بسکتبالیست های نونهال آذربایجان غربی در ادامه رقابت ها با 2 شکست پیاپی مقابل قزوین و گیلان در پنجمین و آخرین دیدار خود به مصاف تیم اردبیل می روند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این رقابت ها در سه منطقه کشور در حال برگزاری است، افزود: استان های اصفهان و خراسان رضوی میزبان مسابقات منطقه 2 و 3 مینی بسکتبال کشور است.
به گزارش ایرنا 2 تیم برتر هر منطقه به دور نهایی رقابت های مینی بسکتبال کشور راه می یابند؛ هفته گذشته نیز بسکتبالیست های نوجوانان استان با قبول 2 پیروزی و سه شکست در رقابت های منطقه یک کشور از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند.
امسال چهار بسکتبالیست نوجوان آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی به میزبانی تهران دعوت شدند؛ امین فاتحی و کیان پاکار از مهاباد، عارف نیا از اشنویه و مهدی داوودی از سلماس دعوت شدگان به مرحله اول اردوی تیم ملی هستند.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.