به گزارش خبرنگار ایرنا، جلال عزیزی عصر یکشنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به برآورد هزینه ها، به ورزشکاران کرمانشاهی که در رقابت های آسیایی 2018 بتوانند مدال طلا کسب کنند 300 میلیون ریال، به مدال آوران نقره 200 میلیون ریال و به مدال آوران برنز نیز 150 میلیون ریال پاداش اهدا می شود.
وی با بیان اینکه در مسابقات آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا، 32 ورزشکار، مربی و داور از استان کرمانشاه حضور خواهند داشت، افزود: 29 نفر از این تعداد ورزشکار، 2 نفر مربی و یک نفر نیز داور هستند.
عزیزی خاطرنشان کرد: از استان کرمانشاه در مسابقات آسیایی جاکارتا 22 ورزشکار در 14 رشته و در مسابقات پارآسیایی (معلولان) نیز هفت ورزشکار در 2 رشته خواهد داشت.
معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه پیش بینی کرد، ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مهمترین رویداد ورزشی آسیا بتوانند بیش از 10 مدال رنگارنگ کسب کنند.
وی تصریح کرد: برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برای حضور قدرتمندانه ورزشکاران استان در بازی های آسیایی از هشت ماه پیش آغاز شده و در این راستا حدود چهار میلیارد ریال برای ورزشکارانی که شانس زیادی برای حضور در این مسابقات داشتند، هزینه شده است.
عزیزی یادآور شد: مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در یکی از روزهای 21 یا 23 مرداد (یکشنبه یا سه شنبه هفته آینده) در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: کرمانشاه در رشته های بوکس و ووشو نیز شانس اعزام نماینده به مسابقات را داشت اما با تصمیم مسئولان برگزاری مبنی بر حذف اوزان سنگین وزن این شانس از 2 نماینده دیگر ورزش استان گرفته شد.
وی تصریح کرد: در کشتی نیز تا روزهای آخر اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان یکی از کشتی گیران کرمانشاهی مدعی حضور بود اما با تصمیم شورای فنی فدراسیون، وی از حضور در مسابقات باز ماند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور در اندونزی برگزار می شود که البته مسابقات فوتبال، بسکتبال، واترپلو و هندبال حدود یک هفته زودتر آغاز می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.