حبیب الله قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار جوان در ترکیب 29 نفره تیم ملی ایران حضور دارد و رقابت خود را با حریفان آسیایی و جهانی از روز یکشنبه آغاز کرده است.
وی بیان کرد: شریف زاده چندین عنوان قهرمانی ایران را در کارنامه دارد و ماه گذشته نیز به همراه تیم ملی کشورمان به مسابقات جهانی آلمان اعزام شده بود که توانست عنوان یازدهم جهان را در رشته تفنگ به خود اختصاص دهد.
قربانی گفت: رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک با حضور یکهزار و 804 ورزشکار از 90 کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی در برگزاری است و تیم ملی ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در این مسابقات حضور دارد.
به گزارش ایرنا امروز چهارشنبه در جریان رقابت های جهانی، بانوان ملی پوش رشته تراپ متشکل از فاطمه امیری بهزادی، شیوا فرح پور و سپیده سیرانی در سه راند پا به جوخه آتش می گذارند.
در رشته تفنگ 50 متر درازکش بانوان، مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی در برابر حریفان جهانی خود قدرت نمایی می کنند.
هانیه رستمیان نیز در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان به مصاف حریفان جهانی خود می رود.
پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از 10 تا 24 شهریور ماه برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.