به گزارش خبرنگار ایرنا، یزدانی که صاحب 2 مدال طلا و 2 برنز جهانی ، سه مدال طلای بازی های آسیایی و 2 مدال طلا قهرمانی آسیاست، در حالی به صورت ناگهانی از حضور در جام بین المللی کرکین منصرف شده است، که رفتن به این مسابقات فرصت اثبات توانمندیش برای ماندن در تیم ملی بوده است.
پلنگ جویبار که کارنامه ضعیفش به دلیل مصدومیت درالمپیک 2016 همچنان پیش روی شورای فنی قرار دارد، برای اثبات خودش و بازگشت به فهرست تیم ملی جهت شرکت در رقابت های جهانی و حتی المپیک 2020 توکیو راهی جز مشارکت در یکی از تورنمنت های بین المللی چون کرکین یا 'مدوید ' در مجارستان ندارد.
رقابت های جام کرکین هشتم و نهم مهر ماه امسال در روسیه با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار می شود و از ایران نیز 6 کشتی گیر اعزام خواهند شد.
اواخر ماه مهر نیز رقابت های جام مدوید در بوداپست مجارستان با حضور نام آوران کشتی جهان برگزار می شود، مسابقه ای که می تواند آوردگگاه خوبی برای پلنگ جویبار باشد.
** احتمال قهر یزدانی
رئیس هیات کشتی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این کشتی گیر مازنی با ارسال نامه ای به طور رسمی از حضور در رقابت های جام کرکین انصراف داد.
علی اصغر ثمربخش خط خوردن رضا یزدانی از فهرست تیم ملی کشتی آزاد با تصمیم شورای فنی را یکی از دلایل اصلی برای این انصراف اعلام کرد.
وی معتقد است که مصدومیت کهنه یزدانی در کنار گلایه اش از شورای فنی بی تاثیر در انصراف از جام کرکین نبوده است.
شورای فنی تیم ملی با حذف رضا یزدانی از فهرست تیم ملی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد اعزامی جاکارتا، علی کریمی را به این رقابت ها اعزام کرد، کشتی گیری که موفق به دریافت مدال طلا این وزن شد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.