مرتضی بشیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در رابطه با مزایای این طرح بیان کرد: روش نوین توزیع سوخت خانوارهای شهری و روستایی در مناطق فاقد گاز طبیعی در راستای تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق شهروندی و ارتقای میزان رضایتمندی مشترکان طراحی و برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: آنلاین و کم هزینه بودن روش توزیع و دسترسی و اطلاع مشترکان از میزان سهمیه از مهمترین مزایای این طرح است.
رییس شرکت نفت ناحیه خوی با اشاره به مشکلات توزیع سوخت از طریق کالا برگ، بیان کرد: توزیع این فرآورده از طریق کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله توزیع خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای کالابرگ، دسترسی نداشتن به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه بود.
وی با قدردانی از همکاری شرکت های تعاون روستایی در اجرای این طرح الکترونیکی، گفت: برگزاری جلسات آموزشی، پرسش و پاسخ و پایش مستمر سیستم جدید از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات و نواقص احتمالی را برطرف کرده است و در حال حاضر سهمیه اختصاصی مشترکان نفت سفید با استفاده از روش مذکور توزیع می شود.
به گزارش ایرنا جلسه آموزشی توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق زیرساخت های بانکی به مشترکان شهری و روستایی با حضور فروشندگان نفت سفید ناحیه خوی در سالن اجتماعات ناحیه این شهرستان برگزار شده است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.