بهروز جلالی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی دبیران انجمن های ادبی آذربایجان غربی افزود: شناسه دار شدن انجمن های ادبی در راستای شناسایی، ساماندهی و برخورداری از حمایت های دولت ضروری است.
وی آذربایجان غربی را استانی توانمند در حوزه ادب و فرهنگی دانست و اضافه کرد: این توانمندی می تواند در شکوفایی روزافزون انجمن ها موثر باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست بیان کرد: ادبیات چرخ اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را به حرکت در می آورد و نقش بزرگی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.
حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: ما آماده هرگونه همکاری متقابل با انجمن های ادبی هستیم البته این همکاری منوط به کنش و پویش متقابل است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه دبیران انجمن های ادبی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداخته و خواستار رفع مشکلات انجمن های ادبی استان شدند.
نبود فضا و سالن برای اجرای برنامه های انجمن های ادبی و مشکلات مالی از شاخص ترین دغدغه های انجمن های ادبی آذربایجان غربی در این نشست بود.
نشست هم اندیشی دبیران انجمن های ادبی آذربایجان غربی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شعر و ادب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر انجمن های ادبی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزارشد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.