به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این پایگاه گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی میاندوآب در دولت تدبیر و امید دچار تحول شده است.
سهراب حیدری افزود: 14 طرح زیربنایی همچون فاز دوم بیمارستان فاطمه زهرا (س)، مرکز جامع سلامت دانش و سرچنار، هفت باب خانه بهداشت، کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و کلینیک غربالگری بیماران سرطانی در این مدت تکمیل شده و به زودی افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: در سال های گذشته تنها سه پایگاه فوریت پزشکی در میاندوآب وجود داشت و زمان رسیدن به بالین بیماران در نقاط مختلف این شهر بیشتر از 10 دقیقه بود در حالی که زمان طلایی هفت تا هشت دقیقه است.
حیدری بیان کرد: این پایگاه مناطقی مثل کوی رابری و اتوبان ولایت میاندوآب را پوشش می دهد و زمان رسیدن به بالین بیمار توسط ماموران فوریت پزشکی این پایگاه به کمتر از پنج دقیقه می رسد.
وی بیان کرد: طی چهار سال گذشته مرکز فوریت های پزشکی شهر باروق و چهابرج افتتاح شده و پایگاه فوریت پزشکی دهستان للکلو نیز توسط خیران در حال ساخت است و به زودی به بهره بردای می رسد.
به گزارش ایرنا آیین بهره برداری از این پایگاه فوریت های پزشکی روز چهارشنبه و با حضور رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی آذربایجان غربی و مسوولان شهرستانی برگزار شد.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.