به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مصطفوی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از مجتمع گلخانه ای شاهین دژ افزود: استکبار جهانی در صحنه بین الملل به ایران اتهام ناروای ساخت بمب هسته ای زد و بر همین اساس، مذاکرات هسته ای را بر کشورمان تحمیل کرد.
وی اضافه کرد: اکنون نیز با خروج از برجام تحریم های طالمانه را علیه کشورمان وضع کرده است و می خواهد اتحاد و همدلی را از مردم ما بگیرد.
وی بیان کرد: استکبار در طول سالیان گذشته با کمک به گروه های ضد انقلاب، تحمیل جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه، دشمنی خود را علیه کشورمان به اثبات رسانده و ملت ایران با وحدت و همدلی از این مرحله نیز عبور می کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به مقاومت و بردباری مردم ایران در جنگ تحمیلی افزود: در طول تاریخ و در تمام جنگ ها، ایران مجبور شده بخشی از کشور را به بیگانگان واگذار کند اما در جنگ تحمیلی این قاعده عوض شد و بسیج مردمی و مقاومت اقشار مختلف مردم اجازه نداد که یک وجب از خاک کشور جدا شود.
** 252 پروژه کشاورزی در هفته دولت در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال 252 پروژه کشاورزی با 550 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد.
اسمعیل کریم زاده افزود: امسال در طول این هفته عملیات اجرایی 13 پروژه بخش کشاورزی در مناطق مختلف استان شروع می شود.
وی با اشاره به برنامه های جهاد کشاورزی برای استفاده از تکنولوژی نوین در بحث کشاورزی بیان کرد: برای بهره وری بیشتر و مقابله با کمبود آب، استفاده از روشهای نوین کشاورزی امری اجتناب ناپذیر است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 110 مجتمع گلخانه ای با مساحت 35 هکتار در استان فعال است و نیازهای استان را تامین می کند.
در پایان این آیین مجتمع گلخانه ای شاهین دژ به بهره برداری رسید.
این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع احداث و برای ساخت آن 9 میلیارد ریال هزینه شده که پنج میلیارد ریال آن به صورت تسهیلات بانکی به صاحب طرح واگذار شده است.
این مجتمع قابلیت تولید سالانه 150 تُن محصولات گلخانه ای را دارد و برای پنج نفر به صورت مستقیم و پنج نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
امروز همزمان با هفته دولت هفت طرح عمرانی در بخش های آبرسانی روستایی، کشاورزی و ورزشی در مجموع با 47 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در شهرستان شاهین دژ به بهره برداری رسید.
3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.