فرماندار اهر از پیشرفت 65 درصدی روند احداث پروژه بزرگراه «اهر تبریز» خبر داد.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 65 درصد پروژه بزرگراه اهر – تبریز پیشرفت فیزیکی داشته که در سال 92 این پیشرفت 20 درصدی بوده و نشان از اهتمام جدی و ویژه این دولت در اتمام سریع این پروژه است. 
وی همچنین پیگیری‌های مستمر استاندار و نماینده مردم اهر و هریس در اتمام این پروژه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولین ارشد استان و کشور شاهد اتمام سریع این پروژه مهم در منطقه ارسباران باشیم. 
محمودی در ادامه به خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به روستاها نیز اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید افتخار داریم که 99 درصد روستاهای شهرستان اهر به شبکه آب شرب سالم مجهز شده‌اند و روستائیان می‌توانند از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند شوند. 
وی همچنین در خصوص عمران و آبادانی روستاها نیز افزود: در طول عمر دولت تدبیر و امید بیش از 10 میلیارد تومان  به دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری اعطا شده که این رقم قابل توجه در جریان آبادانی روستاها می‌تواند کمک شایانی داشته باشد. 
فرماندار اهر به پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: ساخت و تکمیل ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان و کلینیک تخصصی غربالگری سرطان منطقه ارسباران با صرف اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان، پروژه‌های بخشداری بخش مرکزی شهرستان اهر با صرف اعتبار بیش از 650 میلیون تومان، تکمیل و ساخت پارک‌های ولایت، آتالار و بهرام‌آباد با صرف اعتبار بالغ بر 2.5 میلیارد تومان، اصلاح روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با اعتبار نزدیک به هفت میلیارد تومانی و افتتاح سالن ورزش باستانی با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها می باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.