به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرستان خوی شد.

حضور در شورای اداری شهرستان چایپاره ، شرکت در آیین افتتاح همایش شمس و مولانا و افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه اصلی و احداث باند دوم بزرگراه محور خوی و سلماس از جمله برنامه های سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به آذربایجان غربی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به شهرستان خوی به همراه استاندار آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدا با آرمانهای مقدش شهدا تجدید میثاق کرد.

شمس تبریزی مهمترین فرصت گردشگری معنوی کشور است

سیدعباس صالحی در بدو ورود به خوی جهت شرکت در آیین افتتاحیه همایش بین المللی شمس و مولانا و در گفت و گو با ایرنا افزود: شمس تبریزی آتشی به جان مولوی زد و آن آتش معنوی همچنان پابرجاست.

وی شرکت در همایش شمس تبریزی را یک توفیق عنوان کرد و اضافه کرد: شمس، مرشد و راهنمای مولوی بوده و به دلیل این اهمیت در همه جای جهان شناخته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولتمردان در هفته دولت جهت آشنایی با مسایل و مشکلات مردم با آنان ارتباط نزدیک تری برقرار می کنند، ادامه داد: در این سفر مشکلات مردم شهرستان های خوی و چایپاره را از زبان مردم خواهم شنید و جهت یافتن راهکار به دولت منتقل خواهم کرد.

افتتاح باند دوم بزرگراه خوی-سلماس

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد پروژه بهسازی و آسفالت راه اصلی و احداث باند دوم بزرگراه محور خوی- سلماس افتتاح شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خوی

جشنواره ملی شمس تبریزی

جشنواره ملی شمس تبریزی همزمان با کنگره بین الملی شمس و مولانا در ششم و هفتم شهریورماه در خوی برگزار می شود و قرار است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغازگر این کنگره باشد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 998925
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.